Technische aspecten van MyWepp
MyWepp is een cloud-applicatie, die werkt via iedere browser op PC/Mac, Android en iOS apps.
De meeste clienten (app op tablet, telefoon of beeldhorloge) en groepen (nieuws- en planborden, app of pc/laptop) gebruiken MyWepp via WiFi met wachtwoord-beveiliging.
De rest van de beveiliging zit in het MyWepp platform zelf. (Richtlijn NEN7510 en ISO 27001)
Natuurlijk werkt MyWepp ook uitstekend via een Ethernet aansluiting, maar dat is vaak een dure en tijd vergende oplossing.
Per client wordt een account aangemaakt, hieraan is een abonnement gekoppeld, dat via Mollie of een factuur wordt betaald.
Per client kunnen begeleiders en andere professionals, mantelzorgers en familie/vrienden zonder extra kosten ook een account krijgen om bijvoorbeeld:
– afspraken te maken,
– te reageren op nood-oproepen: SOS (beeldbel) alert
– te beeldbellen en appen,
– berichten te sturen,
– de functies en opties in de app van de client te beheren (Scherm).
Per betrokkene worden daartoe de rechten en rol bepaald door de wettelijk vertegenwoordiger van de client: een curator/mantelzorger.
Voor groepen en locaties kunnen clienten, medewerkers en mantelzorgers aan een groepsfunctionaliteit worden gekoppeld, waar meestal een or meer Digiborden deel van uit maken.
Per instelling wordt een eigen domein gemaakt, dat centraal en decentraal beheerd kan worden. Eventueel kunnen specifieke vormgeef/huisstijl elementen binnen een domein worden gebruikt.
MyWepp kan gekoppeld gekoppeld worden aan:
– Nedap ONS,
– Ortec,
– Via Azure aan een single sign on werkomgeving.
– Iedere omgeving, die een API aanbiedt.