Deze website werkt het beste met javascript aan.

Een abonnement op MyWepp Personal app ....

Dat is heel eenvoudig....

- Als uw client/verwant geen deel uitmaakt van een woon-, logeer- of dagbestedingsgroep met een abonnement op MyWepp, dient u een prive abonnement voor hem/haar aan te schaffen a 79 Euro per jaar en kan u of uw client inloggen op de app.
- Begeleiders en mantelzorgers van uw client/verwant gebruiken dezelfde Personal app op hun eigen apparaat en krijgen hun eigen inlog. Zonder extra kosten. Vervolgens bevat de app alle noodzakelijke functies.

Een maand uitproberen:
Installeer de MyWepp Personal app via de Playstore.
(Op dit moment is de app alleen voor Android beschikbaar, maar we hebben ook een oplossing voor Apple: Mail naar
support@mywepp.nl als u MyWepp Personal op een iPhone of iPad wilt gebruiken.)

Mail naar Bestel@MyWepp.nl:
- uw naam,
- uw mobiele (!!) telefoonnummer,
1 - U ontvangt dan een mail met uw gebruikersnaam en per separate mail of via sms uw tijdelijke wachtwoord. (Tevens ontvangt u per mail de factuur.)
2 - Daarmee logt u in op de app (of via www.mywepp.nl) en verandert meteen uw wachtwoord in uw Profiel.
3 - Vervolgens vindt u in het profiel van uw client/verwant de gebruikersnaam voor uw client/verwant. U kunt zelf een wachtwoord aannmaken en eventueel de gebruikersnaam aanpassen. Daarmee kan u/hij/zij inloggen op zijn/haar eigen app op eigen smartphone of tablet.
4 - Op deze manier voldoen we gezamenlijk aan de eisen van de AVG.

Betalen
Wij sturen u een factuur voor het eerste jaarabonnement, dat na de proefmaand ingaat. Voor afloop van de proefmaand betaalt u de abonnementskosten a 79 Euro per jaar (inclusief 21% BTW) en eenmalig 30 Euro aanmaakkosten.
Als u niet betaalt, stopt na een maand automatisch uw abonnement.

MyWepp Personal: Iedereen de handigste app ...


MyWepp biedt cliënten, medewerkers en mantelzorgers eigenlijk diverse apps voor op hun tablet of smartphone. Maar toch installeert iedereen dezelfde app, logt in en heeft dan de versie die het beste bij hem/haar past.

- Clienten kunnen de app gebruiken voor hun (groeps)agenda, communicatie, stappenplannen, veilig internetten:
Met onder andere:

  • Agenda/geheugensteuntjes,
  • Medicatie,
  • mediatheek,
    Binnenkort:
  • Uitleggen/stappenplannen: hoe doe je dat?,
  • Communicatie (een soort veilige variant op 'Whatsapp'),
  • Nieuws,
  • Weer/buienradar
  • spelletjes ....

- Begeleiders beheren met hun app de Nieuws- en Planborden van groepen plus eventueel de agenda’s, apps en beeldhorloges van individuele clienten.

- Mantelzorgers kunnen er een beeldhorloge of de app van een verwant mee op afstand beheren.

Voorbeelden van de apps:

Favorieten:

Diverse veilige functies op je tablet:

Je agenda op je smartphone:

Al je foto's, video en muziek op je smartphone of tablet. Maar dan wel veilig:

Social is onze veilige variant van Whatsapp:

MyWepp = 100% veilig internetten

Iedereen met een internetaansluiting kan van MyWepp gebruik maken. Veilig, want eigen Nederlandse servers en eigen software.

Hoe maakt een client of verwant gebruik van de MyWepp Personal app?

Dat is globaal afhankelijk van 2 aspecten:
1 - welke functies heeft hij/zij nodig?
2 - wat is zijn/haar interactievaardigheid?
En: uw client/verwant moet een Android smartphone of tablet met internetverbinding hebben (WiFi of mobiel). Voor iOS hebben we ook oplossingen.

1) Welke functie?
De app van de client biedt de volgende (via de beheerapp in te stellen) functies:
- Agenda.
Met verschillende manieren om de afspraken te laten zien, dat kan per gebruiker ingesteld worden.
- Geheugensteuntjes.
Deze worden in de Agenda aangemaakt.
- Mediatheek
Met foto's, video, pdf's, muziek. Zelf geupload of van de groep?
- Profiel
Voor alleen basisgegevens of juist uitgebreid met een presentatie van de gebruiker.
In het profiel kan ook ingesteld worden van welke functies uw client/verwant gebruik maakt: maatwerk dus.

Binnenkort:
- Communicatie.
MyWepp biedt een veilige versie van Whatsapp.
- Stappenplannen: Hoe doe je dat?
Uitleggen hoe je iets doet, met de mogelijkheid om per stap af te vinken.
- Favorieten.
Webfavorieten als buienradar, weerbericht, nieuws, Facebook, Youtube. Maar dan veilig.

2 - Welke vorm van interactie?
U stelt via uw app in welke functies uw client/verwant gebruikt.
En per functie op de smartphone of tablet van de client kunt u via de beheer app op uw apparaat instellen hoe bijvoorbeeld agenda items worden weergegeven (simpel/uitgebreid, tekst/beeld/audio), welke geheugensteunen nuttig zijn, moet er om assistentie gevraagd kunnen worden? Enzovoorts.